تاتامی ۵۰ در ۵۰

تاتامی ۵۰ در ۵۰ ، کف‌پوش مهدکودک‌ها و سالن‌های ورزشی

تاتامی، کفپوشی زیبا و با قابلیتهای منحصر بفرد است که در سایزها، رنگها و ضخامت‌های گوناگون در سراسر دنیا تولید و استفاده می‌شود. تاتامی، کفپوشی قدمت‌دار است که برای پوشاندن اتاقهای ژاپنی مورد استفاده قرار میگرفت. این تاتامی سنتی از کاه برنج و در سایزهای استاندارد و با نسبت ابعاد ۱ به ۲ ساخته می‌شد. این کف‌پوش که در ابتدا وسیله‌ای لوکس و اشرافی بود . از ان تنها به عنوان تشکچه‌هایی در محل نشستن افراد خاص قرارکفپوش کودک نرم میگرفت. به مرور زمان تمام سطح اتاق‌ها و خانه‌های ژاپنی با تاتامی پوشانده شد و در دسترس عموم قرار گرفت. در پایان قرن هفدهم تاتامی به کفپوشی همگانی بدل شده بود.

امروزه تاتامی از فوم EVA و در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون تهیه شده و برای کف‌پوش مهدکودک‌ها و سالن‌های ورزشی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های تاتامی ۵۰ در ۵۰ نوین‌فوم:

  • ارتجاع و ضربه‌گیری بالا

در مکان‌هایی که احتمال زمین خوردگی زیاد است نیاز به کفپوشی با قابلیت ارتجاعی بالاست تا ضربه وارده به حداقل برسد. تاتامی ۵۰ در ۵۰ در ضخامت‌های گوناگون ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلیمتری تهیه می‌شود. این تنوع ضخامت به حسب کاربردهای متنوع این کف‌پوش می‌باشد چنانکه در مهدکودک‌ها از تاتامی ۲۵ میلیمتری و در سالن‌های ورزشی‌ از نانامی ۵۰ میلیمتری استفاده می‌شود.

خاصیت ارتجاعی و ضربه‌گیری بالای تاتامی این کف‌پوش را به مناسب‌ترین کف‌پوش برای مهد کودک‌ها و مکانهای بازی و تفریح کودکان و همچنین سالن‌های ورزش‌های رزمی‌ چون کاراته، تکواندو، جودو و غیره بدل کرده است. تراکم بالا و چگالی ۱۲۵ تا ۱۲۸ تاتامی نوین‌فوم‌ خاصیت ارتجاعی این محصول را افزایش داده و باعث شده محصولات ۱۰‌ تا ۲۰ میلیتری آن برای کفپوش مهدکودک‌ها مناسب باشد.

  • سطح نرم و فاقد لبه‌های تیز و خراشنده

سطح صاف و نرم تاتامی، محیط‌های متعلق به کودکان، اعم از مهد کودک، مدرسه، خانه بازی، سالن ورزشی و یا اتاق کودک را به محیطی نرم، تمیز و گرم تبدیل کرده و ضمن کاهش مخاطرات بازی کردن و زمین خوردن کودکان، نگرانی مربیان و والدین ایشان را کاهش خواهد دهد. این کف‌پوش برای سطوحی که باید نرم و منعطف باشند مانند سطوح ورزش‌های یوگا، پیلاتس، ایروبیک و امثالهم نیز مناسب است.

  • بهداشتی و قابل شست‌وشو

تاتامی قابلیت نظافت و نگهداری بالایی دارد. اگر مایعی روی این کفپوش‌ها ریخته و یا به هر دلیلی کثیف شوند تنها با یک پارچه مرطوب، تمیز خواهند شد. ضمن اینکه تراکم بالای تاتامی نوین‌فوم شستشوی آن را بلامانع کرده است و از کیفیت آن نمی‌کاهد.

  • ماندگاری و ثبات بالا

تراکم بالای تاتامی نوین‌فوم رنگ و سایز آن را در برابر شستشو و یا نور آفتاب حفظ نموده و از ترک خوردگی، ساییده شدن و افت ضخامت آن جلوگیری می‌کند.

فوم کفپوش مهدکودک

مزایای تاتامی ۵۰ در ۵۰ کودک :

  • نصب و جابجایی آسان

این کف‌پوش به واسطه پازلی بودن و برش خاص لبه‌ها، به راحتی و با سرعت قابل نصب و جابجایی بوده و نیاز به نصاب و یا ابزار خاصی ندارد.

  • تنوع رنگ، طرح و سایز

تنوع و زیبایی طرح و رنگ تاتامی از دیگر مزایای این کف‌پوش است. تاتامی ضمن پوشانندگی کف سطح به طراحی و جذابیت محیط یاری می‌رساند. رنگ روشن و زیبای این کف‌پوش‌ها فضا را بزرگتر و روشنتر و نشاط‌انگیزتر می‌کند. تاتامی نوین‌فوم با بیش از ۲۰ نوع طرح و رنگ متنوع و تاتامی‌های‌ دو رنگ همراه با رنگ‌های سفارشی، حق انتخاب ویژه‌ای برای خریداران مهیا نموده است.

تاتامی نوین‌فوم در سایزهای ۱*۱ متر، ۵۰*۵۰ سانتیمتر و ۳۳ در ۳۳ سانتیمتر تولید می‌شود که از سایزهای عموماً از سایزهای کوچک‌تر برای کف‌پوش مهدکودک‌ها استفاده می‌شود.

  • قیمت مناسب

‌تاتامی ۵۰ در ۵۰ نوین‌ فوم با استفاده از بهترین متد صنعتی همراه با قیمت‌گذاری مناسب و عرضه مستقیم محصول، مفتخر است که با کیفیت‌ترین تاتامی را با پایین‌ترین قیمت به مشتریان عرضه نماید.