عوامل تاثیر گذار بر قیمت تاتامی

قیمت تاتامی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. هرچند در ظاهر کفپوش های تاتامی مشابه یگدیگر به نظر می رسند. ولی عوامل مختلفی از جمله تراکم ، کیفیت و درصد مواد تشکیل دهنده بر قیمت نهایی کفپوش تاتامی تاثیر گذار هستند. به طور کلی کفپوش تاتامی در دو نوع مختلف تولید و عرضه می گردد.

تقسیم بندی کفپوش ها بر اساس قیمت تاتامی :

  • تاتامی ورزشی و رزمی
  • کفپوش مهدکودک
  • کفپوش تاتامی طرحدار مناسب استفاده های خانگی

تاتامی ورزشی و رزمی با توجه به استاندارد های ورزش های رزمی و مناسب حرکات حرفه ای ورزشی تولید می شود.  این محصول تراکم بالاتری به نسبت سایر انواع تاتامی دارد و مناسب انجام ورزش های رزمی مانند تکواندو ، جودو ؛ کاراته ، کونگ فو و ورزشهای رزمی و تمرینات رزمی پند منظوره می باشد. قیمت تاتامی ورزشی با توجه به تراکم بالا و اسقامت بسیار زیاد به نسبت بالاتر از انواع دیگر تاتامی مورد استفاده در منزل و محل بازی کودکان می باشد.

نوع دیگر این محصول انواع فوم کفپوش مهدکودک می باشد.  کفپوش مهدکودک نوعی از تاتامی است که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان در منزل ، مهدکودک و خانه بازی می باشد. این نوع تاتامی که به کفپوش خانه بازی یا فوم پازلی مهدکودک نیز معروف است از فوم بهداشتی و استاندارد مناسب کودکان تهیه می شود. همچنین رنگ بندی این تاتامی ها در رنگ های شاد و جذاب مناسب روحیه کودکان می باشد. قیمت تاتامی کفپوش مهدکودک به نسبت ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای مصارف خانگی و مهدکودکی می باشد. این کفپوش از سری وسایل خانه بازی و مناسب تجهیز مهد  و خانه بازی کودکان می باشد.

نوین فوم به عنوان تولید کننده اصلی انواع فوم و تاتامی در ایران مفتخر است که بهترین انواع کفپوش تاتامی را در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار  می دهد. قیمت کفپوش ورزشی و کفپوش مهدکودک نوین فوم بسیار ارزان و قیمت کارخانه می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خصوصیان انواع فوم پازلی و ورزشی و خرید تاتامی و انواع کفپوش با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.