تاتامی ۲۰ میل

کفپوش های تاتامی از انواع کفپوش های فوم مناسب با کاربرد متنوع جهت استفاده در سالن های ورزشی، محیط های بازی کودکان ویا شهربازی های طراحی شده با فضای باز برای کودکان و یا فضای داخلی خانه می باشند و به دلیل طیف گسترده از تنوع تولید و طراحی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند. به دلیل ساختار مناسب در نظر گرفته شده برای انواع تاتامی در ضخامت های مختلف از جمله تاتامی ۲۰ میل می توان از این نوع تاتامی حتی برای کفپوش اتاق کودک نیز استفاده کرد .

استفاده از رنگ های شاد با جنس مرغوب به کار رفته در این کفپوش جهت زیبایی و ایمنی اتاق کودک پیشنهاد می شود. جنس کفپوش های تاتامی با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آنها تعیین می شود و به هر میزان که مواد اولیه مرغوب تر باشند کیفیت استفاده از این کفپوش بالاتر می شود. تاتامی با ضخامت ۲۰ میل دارای تنوع مناسب با تراکم متفاوت است که قابل شستشو بوده و به عنوان یک کفپوش ایمن با صرفه اقتصادی مناسب مورد استفاده می باشد.تاتامی 20 میل

حفاظت مناسب در این کفپوش به دلیل سطح صاف با نرمی موجود در آن است که از این رو احتمال آسیب دیدگی را برای مصرف کنندگان به صفر می رساند. تاتامی ۲۰ میل برای پوشاندن سطوح سالن های ورزشی که در آنها انواع رشته های ورزشی رزمی مانند تاتامی تکواندو، تاتامی جودو، کنگ فو و یا سایر رشته های تهاجمی وجود دارد می تواند کاربرد مناسبی باشد. به دلیل عدم بکارگیری مواد زبر و خشن در تولید این تاتامی حداکثر ایمنی و محافظت در آن مشاهده می شود. انواع تاتامی ۲۰ میل با مقاومت بالایی ساخته می شوند .

از این جهت برای استفاده از این تاتامی در محیط هایی با نوسانات دمایی و یا تغییرات دمایی سازگاری متناسبی مشاهده می شود . این کفپوش فومی به سادگی از بین نمی روند و تغییر شکل نمی دهند. انواع تاتامی ۲۰ میل با وزن سبک و فشردگی مناسب قابلیت جابجایی مطلوبی را برای مصرف کنندگان به وجود می آورند.

 

 

تاتامی ۲۰ میل با تنوع مناسب

تنوع در انواع تاتامی های ۲۰ میل به موارد متعددی برمی گردد که از جمله می توان طراحی متنوع ظاهری برای این تاتامی در رنگ های مختلف، انواع تشک های تاتامی با ضخامت ۲۰ میل برای استفاده در سالن های ورزشی و همین طور کاربرد آنها برای رشته های حرفه ای ورزشی، انواعی که به صورت فوم های متنوع و شکل کاشی گونه به صورت پازلی طراحی شده اند.

ابعاد مختلف در نظر گرفته شده برای کفپوش تاتامی با ضخامت ۲۰ میل را نام برد که خرید این محصول را برای مصرف کنندگان گوناگون به شکل متنوعی ارائه کرده اند. تاتامی ۲۰ میل به عنوان یک ضربه گیر مناسب عمل می کند . کفپوش تاتامی یک عایق خوب در برابر سرما گرما می باشد که در دمای متغیر محیط بدون هیچ مشکل و یا تغییر حالتی قابل استفاده است. این فوم های کفپوش مرغوب به دلیل کاربرد متنوع در فروشگاه های متفاوتی جهت عرضه به مشتریان وجود دارند و به دلیل وزن سبک و همین طور قابلیت نصب ساده و همین طور قیمت مناسب برای فروش آنها به عنوان کفپوش های بادوام و ایمن مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرند.

مزایای استفاده از تاتامی ۲۰ میل

برای استفاده از تاتامی های فوم ۲۰ میل می توان ذکر کرد که انواع مناسب این تاتامی با کیفیت مطلوب قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن دارند و به سادگی با یک دستمال مرطوب می توان این نوع کفپوش را تمیز کرد. از این جهت شکل ظاهری این کفپوش به صورت مناسبی حفظ می شود و به این ترتیب دوام و نگهداری این تاتامی در شکل مناسب حفظ خواهد شد طول عمر بیشتری نسبت به انواع دیگر کفپوش خواهد داشت .

اگر یک طرف این کفپوش دچار آسیب دیدگی شود قسمت دیگر آن را می توان برای پوشاندن سطوح مورد استفاده قرار داد. با توجه به مزایای مطلوبی که تاتامی ۲۰ میل با توجه به قیمت فروش آن دارد از این رو برای پوشاندن انواع سطوح دارای صرفه اقتصادی مناسبی می باشد. سطح ایمنی بالای در نظر گرفته شده با فشردگی و تراکم مناسب، این تاتامی را برای استفاده در محیط هایی که به ویژه با کودکان سرو کار دارند مناسب کرده است.

قابلیت ارتجاعی مناسبی برای تاتامی ۲۰ میل در نظر گرفته شده تا خاصیت ضربه گیر بودن این کفپوش را به شکل مطلوبی حفظ کند که در صورت پرتاب شدن فرد و یا هر گونه تماس غیر عادی ایمنی فرد به شکل درستی به وجود آید.