آشنایی با کفپوش اتاق کودک و مزایای استفاده از آن

کفپوش اتاق کودک از محصولات تولیدی نوین فوم می باشد.  اتاق کودک، از جمله اماکنی است که فرزند هر خانواده بیشتری زمان خود را در آن سپری می کند . طراحی و چیدمان آن باید به گونه ای باشد که امنیت و سلامت کودک، در بالاترین حد ممکن برآورده شود. استفاده از کفپوش اتاق کودک که از جنس فوم نرم و تاتامی است و در طرح ها و رنگ های بسیار شاد و متنوع تولید می شود باعث می گردد، تا اتاق کودک شما به محیطی امن و راحت برای بازی و سرگرمی او تبدیل شده .  این امر تاثیر مثبتی را بر روحیه و خلق و خوی او بر جای گذارد.

ویژگی های کفپوش اتاق کودک   کفپوش اتاق کودک طرحدار

همان طور که اشاره کردیم، کفپوش اتاق کودک مانند کفپوش مهدکودک از جنس فوم نرم و تاتامی می باشد. این فومها کاملا بهداشتی بوده و برای تماس با پوست بدن کودکان مناسب است. این کفپوش ها بستری امن و راحت را، برای نشستن، ایستادن، دویدن، بازی کردن و جنب و جوش داشتن کودکان در هر سنی فراهم می نمایند . به همین دلیل هرگونه آسیب احتمالی در اثر افتادن کودکان بر روی زمین  به حداقل می رسد.

انواع کفپوش اتاق کودک که توسط شرکت نوین فوم طراحی و تولید می شوند، قابل شست و شو بوده و والدین به صورت منظم می توانند این کفپوش ها را با آب و مواد شوینده شست و شو نمایند تا محیط بازی و استراحت فرزندانشان کاملا بهداشتی و سالم بماند. همچنین تنوع طرح و رنگ این کفپوش ها به افراد کمک می کند تا آن ها را با توجه به دکوراسیون اتاق کودکشان انتخاب نموده و فضایی زیبا، پویا و سرزنده را برای آنان به وجود آورند.

مزایای استفاده از کفپوش اتاق کودک نوین فوم

یکی از بزرگ ترین مزایای کفپوش های اتاق کودک نوین فوم، طراحی و ساخت آن ها در ابعاد و اندازه ها و همچنین ضخامت های مختلف می باشد. بدین ترتیب افراد با توجه به مساحت اتاق مورد نظرشان می توانند، از کفپوش های مناسب برای آن فضا بهره جسته و تمام کف اتاق را با این کف پوش های نرم و زیبا بپوشانند. لازم به ذکر است که کاربرد  انواع کفپوش اتاق کودک نوین فوم، تنها به اتاق خواب کودکان محدود نمی شود. این کفپوش ها در بسیاری از مهد کودک ها، خانه های بازی و موسسات آموزشی مخصوص کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و امنیت و راحتی بسیاری را برای کودکان به ارمغان می آورند.

این کفپوش ها از قیمت های مناسبی در مقایسه با کیفیتشان برخوردارند و افراد و موسسات به راحتی می توانند هر تعداد از این کفپوش ها را که می خواهند، به قیمت عمده خریداری نمایند. جهت سفارش با شماره های تماس وبسایت تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *