بهترین و مناسب ترین فوم عایق کف ساختمان

بهترین و مناسب ترین فوم عایق کف ساختمان

فوم عایق های پلی اتیلن، از تاثیر گذارترین و مؤثر ترین نوع عایق کف ساختمان به شمار می روند. فوم پلی اتیلن رولی عایق ها علاوه بر تامین تعادل دمایی در محیط، به عنوان عایق صوتی و رطوبتی با کیفیت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق ها به دلیل کیفیت بالا و انعطاف پذیری مناسب، همواره یکی از گزینه های قابل قبول و مفید در مصارف عایق کاری ساختمان ها محسوب می شوند. رول فوم عایق به علت دوام و مقاومت بالا، در زمینه عایق کاری حرف های زیادی برای گفتن دارند. عایق های از جنس پلی اتیلن در برابر عوامل شیمیایی، محیطی و ساییدگی از استحکام مطلوبی بهره می برند.

با استفاده از این محصول به عنوان عایق کف ساختمان، ضمن کاهش محسوس مصرف سوخت، هزینه های صورت گرفته در این زمینه را نیز به حداقل می رساند. به همین دلیل این محصول در ساختمانسازی و  حتی در ساخت و طراحی ویلا مخصوصا در نقاط کوهستانی کاربرد بسیاری دارد. مواد اولیه بکار رفته در ساختار این محصول، علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالا، هیچگونه مواد یا بخار سمی و خطرناک را تولید نمی کند. پوشش کف ساختمان به عنوان یکی از کانون های اصلی هدر رفت و اتلاف انرژی با این نوع عایق ها، راحتی و آسایش را برای اعضای خانواده بیش از پیش متجلی می سازد. بکار گرفتن این عایق ها به ویژه در ساختمان های نوساز، برای ایجاد تعادل گرمایی مطلوب بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. وجود این محصولات در تار و پود ساختمان، علاوه بر یک راهکار مقرون به صرفه و مفید در جلوگیری از مصرف بی رویه سوخت، گامی بلند و حائز اهمیت در جهت حراست از منابع انرژی به شمار می آید. با حفظ منابع ارزشمند انرژی، نسل های آینده را نیز از این میراث گرانبها بهره مند سازیم.

فوم رول

خصوصیات و ویژگی های حائز اهمیت فوم عایق کف ساختمان

مقاومت حرارتی بالا، یکی از ویژگی های حائز اهمیت عایق کف ساختمان محسوب می شود. بر همین اساس، به هر میزان مقاومت حرارتی عایق بالا باشد، کاهش میزان هدر رفت حرارت را با خود به دنبال دارد. دوام محصول در برابر حریق و آتش سوزی نیز از ویژگی های تاثیر گذار آن به شمار می رود. مواد اولیه این نوع عایق مانند فوم تاتامی، هیچگونه سمی را در محیط انتشار نمی دهد. از این جهت فوم عایق سازگاری مناسبی با محیط زیست دارد. مقاومت عایق در برابر تابش نور خورشید و عوامل محیطی نیز یکی از ویژگی ها مهم و مؤثر عایق کف ساختمان محسوب می شود. در این زمینه، چگالی و تراکم مناسب عایق را نیز می توان اشاره نمود. عایق های بکار رفته در کف ساختمان از نظر شیمیایی خنثی می باشند. به این معنی که این محصولات با عوامل موجود در محیط هیچگونه کنش و واکنشی را صورت نمی دهند. در نتیجه این امر، سبب خوردگی و آسیب رساندن به سایر تاسیسات نمی گردند. طول عمر مفید و مناسب محصول را هم می توان به سایر ویژگی های مهم آن اضافه نمود.

با سفارش و خرید عایق کف ساختمان مناسب و باکیفیت، ضمن ایجاد تعادل دمای مطلوب در محیط، با صرفه جویی در مصرف سوخت، به حفظ منابع انرژی برای آیندگان اهتمام ویژه و مؤثر بورزیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *