فوم زیر فرش

فوم زیر فرش

فوم زیر فرش، یکی دیگر از تولیدات اصلی و  پر کاربرد نوین فوم می باشد. فوم رول زیر فرش محصولی محبوب و مورد توجه از مجموعه صنعتی نوین فوم و از گروه فوم پلی اتیلن است. در ادامه به شرح و توصیف جامع تری از آن خواهیم پرداخت.

همان طوری که می دانید امروزه حفظ و ذخیره انرژی و جلوگیری از اتلاف و به هدر رفتن آن یکی از دغدغه های اساسی می باشد. از این رو امروزه فوم زیر فرش به دلیل طراحی نوین و هوشمندانه با استقبال چشمگیری همراه می باشد.

فوم هایی که به دلیل رنگ بندی متنوع و ابعادی متفاوت  و تولید به شکل فوم رول قابل استفاده به عنوان موکت، کفپوش و با حتی عایق بندی می باشد.

همراهمان باشید! چرا که در ادامه به شرح و توصیف جامع تری از مزایا و ویژگی فوم زیر فرش خواهیم پرداخت.

ویژگی فوم زیر فرش

از جمله مهم ترین ویژگی فوم زیر فرش می توان به عایق بندی آن اشاره کرد. زیرا طراحی هوشمندانه این محصول از مجموعه صنعتی نوین فوم به گونه ای می باشد که با ایجاد الکتریسیته ساکن، مانع از هدر رفتن و اتلاف انرژی می شود. در واقع جالب است بدانید این فوم به عنوان عایقی در برابر سرما و گرما عمل می نماید. همین ویژگی سبب می گردد تا این عایق حرارتی برای مناطقی با شرایط آب و هوایی بسیار سرد پر کاربرد و مناسب باشد. زیرا علاوه بر جلوگیری از ورود سرما بیرون به محیط و فضا داخلی، مانع از دفع انرژی و حرارت داخلی می شود و از این رو قابل استفاده در زیر فرش ها و یا حتی کف زمین می باشد. زیرا با جلوگیری از هدر رفت انرژی در منازل سبب کاهش هزینه های ناشی از میزان مصرفی انرژی در خانوار می گردد.

پلی فوم رول رنگی

همچنین از دیگر مزایا استفاده از فوم های زیر فرش می توان به ویژگی عایق صدا این محصول اشاره کرد. همین ویژگی باعث می شود تا استفاده و به کار گیری از این فوم ها در اتاق کودکان و یا حتی آپارتمان ها با استقبال بیشتری همراه باشد. زیرا صدا های ناشی از پرش ها و به طور کلی بازی های کودکانه را جذب می نماید و از این رو سر و صدا کم تری را به طبقات پایین منتقل می نماید.

علاوه بر این ها می توان به رنگ بندی های متنوع و شاد فوم زیر فرش اشاره کرد. همین ویژگی سبب می گردد تا این فوم های زیر فرش قابل ست شدن آسان با انواع کفپوش ها، موکت ها و حتی فرش ها نیز باشند.

همچنین مقاومت بسیار بالا این فوم های زیر فرش از دیگر ویژگی ها و مزایا استفاده از این محصول می باشد. زیرا استحکام بالا و ماندگاری زیاد این محصول سبب مقاومت آن می گردد و از این رو از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه باشد.

بدون شک از دیگر مزایا استفاده از این فوم های زیر فرش می توان به رعایت نکات و اصول بهداشتی در طراحی و تولید این محصول اشاره کرد. از این رو قابلیت شست و شوی و نظافت از دیگر ویژگی های برتر این فوم ها می باشد. زیرا این محصول علاوه بر سرما و گرما، عایق خیسی و رطوبت نیز می باشد و از این رو قابل شست و شوی با مواد شوینده می باشد.

همچنین برش آسان، نصب راحت، کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، ابعاد متنوع، ثبات رنگ و بافتی نرم و لطیف از دیگر ویژگی های فوم زیر فرش می باشد.

 

قیمت فوم زیر فرش

بدون شک مهم ترین و اصلی ترین المان و فاکتور در قیمت فوم زیر فرش، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این فوم های زیر فرش می باشد. زیرا مرغوبیت و کیفیت متریال به کار رفته عاملی مهم در مقاومت و در نتیجه طول عمر بیشتر این فوم ها می باشد. موادی که اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند سبب ماندگاری بیشتر این محصول می شوند و در نتیجه از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

همچنین ابعاد، ضخامت، طرح و اندازه این فوم های زیر فرش از دیگر عوامل موثر در قیمت فوم زیر فرش می باشند.

خرید فوم رول زیر فرش

همان طوری که می دانید امروزه شاهد قیمت های متنوعی برای فروش و یا خرید فوم زیر فرش می باشیم. فوم هایی که اگر چه امروزه توسط شرکت های گوناگونی طراحی و تولید می شوند اما بدون شک مجموعه صنعتی نوین فوم یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز خرید و فروش فوم زیر فرش می باشد. نوین فوم ارسال کننده انواع فوم رولی به عراق و افغانستان می باشد.

زیرا این مجموعه صنعتی بی نظیر، علاوه بر سابقه ای درخشان، با ارائه مشاوره ای رایگان شما را در انتخاب و در نتیجه خرید فوم هایی مناسب همراهی می نماید.

همچنین ارسال آسان، امکان خریدی غیر حضوری و همچنین اطلاع رسانی از تخفیفات ویژه از دیگر مزایا خرید آنلاین از این مجموعه صنعتی می باشد.

بهترین و مناسب ترین فوم عایق کف ساختمان

بهترین و مناسب ترین فوم عایق کف ساختمان

بهترین و مناسب ترین فوم عایق کف ساختمان

فوم عایق های پلی اتیلن، از تاثیر گذارترین و مؤثر ترین نوع عایق کف ساختمان به شمار می روند. فوم پلی اتیلن رولی عایق ها علاوه بر تامین تعادل دمایی در محیط، به عنوان عایق صوتی و رطوبتی با کیفیت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق ها به دلیل کیفیت بالا و انعطاف پذیری مناسب، همواره یکی از گزینه های قابل قبول و مفید در مصارف عایق کاری ساختمان ها محسوب می شوند. رول فوم عایق به علت دوام و مقاومت بالا، در زمینه عایق کاری حرف های زیادی برای گفتن دارند. عایق های از جنس پلی اتیلن در برابر عوامل شیمیایی، محیطی و ساییدگی از استحکام مطلوبی بهره می برند.

با استفاده از این محصول به عنوان عایق کف ساختمان، ضمن کاهش محسوس مصرف سوخت، هزینه های صورت گرفته در این زمینه را نیز به حداقل می رساند. به همین دلیل این محصول در ساختمانسازی و  حتی در ساخت و طراحی ویلا مخصوصا در نقاط کوهستانی کاربرد بسیاری دارد. مواد اولیه بکار رفته در ساختار این محصول، علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالا، هیچگونه مواد یا بخار سمی و خطرناک را تولید نمی کند. پوشش کف ساختمان به عنوان یکی از کانون های اصلی هدر رفت و اتلاف انرژی با این نوع عایق ها، راحتی و آسایش را برای اعضای خانواده بیش از پیش متجلی می سازد. بکار گرفتن این عایق ها به ویژه در ساختمان های نوساز، برای ایجاد تعادل گرمایی مطلوب بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. وجود این محصولات در تار و پود ساختمان، علاوه بر یک راهکار مقرون به صرفه و مفید در جلوگیری از مصرف بی رویه سوخت، گامی بلند و حائز اهمیت در جهت حراست از منابع انرژی به شمار می آید. با حفظ منابع ارزشمند انرژی، نسل های آینده را نیز از این میراث گرانبها بهره مند سازیم.

فوم رول

خصوصیات و ویژگی های حائز اهمیت فوم عایق کف ساختمان

مقاومت حرارتی بالا، یکی از ویژگی های حائز اهمیت عایق کف ساختمان محسوب می شود. بر همین اساس، به هر میزان مقاومت حرارتی عایق بالا باشد، کاهش میزان هدر رفت حرارت را با خود به دنبال دارد. دوام محصول در برابر حریق و آتش سوزی نیز از ویژگی های تاثیر گذار آن به شمار می رود. مواد اولیه این نوع عایق مانند فوم تاتامی، هیچگونه سمی را در محیط انتشار نمی دهد. از این جهت فوم عایق سازگاری مناسبی با محیط زیست دارد. مقاومت عایق در برابر تابش نور خورشید و عوامل محیطی نیز یکی از ویژگی ها مهم و مؤثر عایق کف ساختمان محسوب می شود. در این زمینه، چگالی و تراکم مناسب عایق را نیز می توان اشاره نمود. عایق های بکار رفته در کف ساختمان از نظر شیمیایی خنثی می باشند. به این معنی که این محصولات با عوامل موجود در محیط هیچگونه کنش و واکنشی را صورت نمی دهند. در نتیجه این امر، سبب خوردگی و آسیب رساندن به سایر تاسیسات نمی گردند. طول عمر مفید و مناسب محصول را هم می توان به سایر ویژگی های مهم آن اضافه نمود.

با سفارش و خرید عایق کف ساختمان مناسب و باکیفیت، ضمن ایجاد تعادل دمای مطلوب در محیط، با صرفه جویی در مصرف سوخت، به حفظ منابع انرژی برای آیندگان اهتمام ویژه و مؤثر بورزیم

زیرانداز یوگا

زیرانداز یوگا

زیرانداز یوگا یا مت یوگا به این منظور طراحی شده است که در هنگام تمرین های یوگا به شما کمک کند تا دست ها و پا هایتان در طول تمرین سر نخورد و دچار آسیب دیدگی نشوید. برای اینکه هر ورزشی را به بهترین و امن ترین نحوه ی ممکن انجام دهیم باید از یک سری اصول پیروی کنیم و همچنین از لوازم و تجهیزات کمکی آن ورزش استفاده کنیم.

برای موتور سواری نیاز به کلاه ایمنی دارید، در بازی فوتبال برای کاهش آسیب دیدگی پا از ساق بند استفاده می کنید و در ورزش تکواندو از کلاه و دستکش و هوگو استفاده می کنید؛ تمام این تجهیزات به این منظور طراحی شده اند تا آسیب های احتمالی به ورزشکار را به حد اقل برسانند و در طی تمرین و رقابت سلامت ورزشکار را تضمین کنند. زیرانداز یوگا نیز همچین نقشی را در این رشته ایفا می کند و برای حفظ سلامت ورزشکار و جلوگیری از مصدومیت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین استفاده از زیرانداز یوگا در سالن ها و باشگاه های عمومی برای حفظ نظافت فردی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های قارچی که بر اثر تماس پوست بدن با زمین باشگاه به وجود می آید، ضرورت دارد. زیرانداز های یوگا در رنگ و طرح های مختلف و با ضخامت های متفاوت تولید می شوند و هر ضخامتی مربوط به استفاده ی خاصی می باشد که با آن آشنا خواهید شد.

 

نکاتی درمورد انتخاب زیرانداز یوگا

  • نازکترین و سبک ترین زیرانداز یوگا که برای مسافرت ها طراحی شده اند و حمل و نقل آن ها آسان است حدود ۲ میلی متر ضخامت دارد، اما ضخامت معمولی و عمومی مت های یوگا حدودا دو برابر این مقدار و حدود ۴ میلی متر است. افرادی که دچار درد کمر و زانو هستند بهتر است از یک زیرانداز یوگا با ضخامت بیشتر استفاده کنند تا دچار آسیب دیدگی بیشتر نشوند؛ ضخامت معمول مت یوگا برای این افراد حدود ۶ میلی متر است. مت های ضخیم تر معمولا در ایجاد توازن موثر تر هستند.
  • سایز استاندارد زیرانداز یوگا شامل عرض ۶۱ سانتی متر و طول ۱۸۰ سانتی متر است. اگر قد شما خیلی بلند است دنبال یک مت بلند تر و همچنین کیف بزرگتری برای حمل آن باشید، البته می توانید از دو مت در کنار هم نیز استفاده کنید.

 

  • رنگ زیرانداز یوگا را با توجه به حس و حال و سلیقه ی خودتان انتخاب کنید تا تاثیر مثبتی در روحیه ی شما بگذارد. البته پیشنهاد می شود از متی با رنگ تیره استفاده کنید تا لک هایی که ممکن است به مرور زمان روی مت شما بیفتد، کمتر به چشم بیایند و ترجیحا از مت های قابل شست و شو استفاده کنید.
  • در بازار زیرانداز های یوگای فراوانی وجود دارند و شما باتوجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید از میان آن ها، زیرانداز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که آیا می توان همیشه بدون زیر انداز یوگا اقدام به تمرین کرد، مسلما پاسخ منفی است. اگر مکان تمرین یوگای شما داری سطح سفت و سختی است، توسیه می شود که به هیچ عنوان اقدام به تمرین یوگا نکنید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره این محصول و خرید مت یوگا ، تاتامی ، کفپوش گرانولی و سایر محصولات بت شماره تلفن های مشاورین ما تماس بگیرید.

 

کفپوش ورزش رزمی

کفپوش ورزش رزمی

کفپوش ورزش رزمی به عنوان فاکتوری مهم در آماده سازی یک سالن ورزش رزمی مطرح است. در ورزش های رزمی از قبیل تکواندو، کاراته، جوجیتسو، جودو، بوکس، MMA، کبدی، کشتی و … شاهد ضربات شدیدی هستیم که ورزشکاران به یکدیگر وارد می کنند و حریف خود را نقش بر زمین می کنند. کفپوش ورزش رزمی علاوه بر اینکه در حالتی که ورزشکاران ایستاده مشغول مبارزه هستند مقداری از فشار وارد به مفاصل آن ها را کم می کند، همچنین زمانی که ورزشکار نقش بر زمین می شود تا حد زیادی آسیب های احتمالی را کاهش می دهد.

کفپوش ورزش رزمی

برای اینکه تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای در رشته ی ورزشی مورد نظرتان شوید باید برای ساعت ها حرکات پایه را تکرار و تمرین کنید. کفپوش ورزش رزمی مناسب کمک می کند تا پرت شدن روی زمین خطری برایتان نداشته باشد.

 

فواید استفاده از کفپوش ورزش رزمی

کفپوش ورزش رزمی کلید موفقیت هر شخصی در مسیر حرفه ای شدن در رشته ی خاص ورزشی خاصی است که فعالیت می کند. بدون استفاده از آن ضربات سنگین به پا، زانو ها و مچ ها باعث ایجاد مصدومیت شده و در جریان تمریناتتان اختلال به وجود می آورد. زمانی که با یک حریف یا حریف تمرینی در حال مسابقه دادن هستید، ممکن است ضرباتی به ساق، بازو، کمر و شانه های شما وارد شود. یک کفپوش ورزش رزمی مناسب در این لحظه تا حد زیادی شک وارد شده از ضربه را جذب می کند.

آخرین محصولات در این زمینه با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا تولید می شوند و در طول عمر مفیدشان بهترین عملکرد را دارند. این کفپوش ها طوری طراحی شده اند که به راحتی به هم متصل می شوند و اگر سطحی که از آن استفاده می کنید صاف باشد نیاز به هیچگونه زیرسازی ندارد. با استفاده از کفپوش ورزش رزمی شما می توانید یک محل تمرین دقیق و با کیفیت در باشگاه یا خانه ی خود داشته باشید.

 

برترین کفپوش ورزش رزمی

در میان کفپوش های بسیاری که در ورزش های رزمی از آن ها استفاده می شود، یکی از بهترین و پر طرفدار ترین کفپوش ها که در مسابقات رزمی معتبر از قبیل مسابقات جهانی و المپیک از آن استفاده می شود، کفپوش تاتامی است. این کفپوش از جنس فوم است و با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شود. هر رشته ی ورزشی با توجه به میزان تحرک، و ضرباتی که ورزشکاران به هم وارد می کنند به ضخامت خاصی از فوم نیاز دارد. از این رو کفپوش های تاتامی در ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. تاتامی برای ورزش هایی مانند جودو، تکواندو، بوکس، کیک بوکس و … مناسب است. این کفپوش ها از تکه های مربعی با قابلیت اتصال ساخته شده اند و نصب آن ها در اماکن ورزشی بسیار راحت و سریع است. همچنین تمیز کردن تاتامی ها بسیار ساده است و با استفاده از یک طی یا دستمال نخی، آب گرم و کمی شوینده معمولی  به راحتی تمیز و مثل روز اول می شوند.

در نهایت باید بدانید که هر ورزشی اصول و ملزومات خاص خودش را دارد و کفپوش ورزش رزمی از اجزای جدا نشدنی ورزش های رزمی به حساب می آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت تاتامی و خرید این محصول و ارسال به سراسر کشور با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

فوم فشرده چیست؟

فوم فشرده چیست؟

قبل از آنکه به فوم فشرده بپردازیم، بهتر است کمی در مورد فوم بدانید. فوم ماده‌ای است که در اثر تزریق کپسول‌های گاز در مواد مایع یا مواد جامد حاصل می‌شود. بیشترین حجم فوم را گازها تشکیل می‌دهند که به‌صورت کپسول‌های جداگانه‌ای قرار دارند. مواد مایع و مواد جامد جهت جداسازی این کپسول‌های گاز، استفاده می‌شوند.

دو نوع اصلی فوم که انواع فرعی را می‌سازند عبارت‌اند از فوم سلول بسته و فوم سلول باز. در فوم‌های سلول بسته کیسه‌های گاز به‌وسیله مایع یا جامد کاملاً از هم جداشده‌اند. در فوم سلول باز، کیسه‌ها یا کپسول‌های گاز به هم وصل هستند و مابین آن‌ها را مایع یا جامد پر کرده است.

فوم فشرده فوم سلول بسته است که بسیار محکم و بادوام می‌باشد. این فوم انواع گوناگون و مصارف گوناگونی دارد. کاربرد های این محصول طیف متنوعی از صنایع و رشته ها از طراحی قطعات و بسته بندی تا طراحی نما در ساختمانسازی را شامل می شود.  که در مطالب زیر به برخی از انواع آن اشاره می‌کنیم.  فوم فشرده

فوم فشرده پلی‌اتیلن:

فوم فشرده پلی‌اتیلن یا پلی فوم از ترکیب پلی‌اتیلن و حباب‌های هوا به وجود می‌آید. پلی‌اتیلن استفاده‌شده در این فوم به‌صورت فشرده و حباب‌های هوا بسیار ریز هستند

این فوم در دمایی مابین منفی سی‌وپنج درجه و مثبت هشتادوپنج درجه مقاوم است. ضد مواد شیمیایی و رطوبت بوده و به همین دلیل کاربرد فراوانی دارد.

فوم پلی‌اتیلن یا پلی فوم در ضخامت‌های یک تا پنج سانتیمتر تولید می‌شود و ابعاد آن در عرض، ثابت (۱۱۰ سانتیمتر) و در طول به‌دلخواه مشتری است.

ویژگی‌های فوم فشرده پلی‌اتیلن:

  • این فوم یک اسفنج معمولی نیست و نسبت به آن برتری دارد.
  • مانند پلاستیک در مقابل الکتریسیته، حرارت، رطوبت و ضربه مقاوم است.
  • هیچ نوع ماده سمی را آزاد نمی‌کند چون غیر سمی و بهداشتی است.
  • بو و مزه ندارد زیرا ترکیبات جانبی در آن وجود ندارد.
  • عمر طولانی دارد و به‌هیچ‌وجه در اثر استفاده مستهلک نمی‌شود.
  • عایق حرارت، ارتعاش و صدا، برودت، مواد شیمیایی و فیزیکی می‌باشد.
  • کاربرد آسان و به‌صرفه ازنظر اقتصادی
  • سبک و قابل‌حمل باقدرت چسبندگی بالا

فوم فشرده XPS:

فوم فشرده XPS را با نام پلی استایرن اکسترود شده نیز می‌شناسند. این فوم به دلیل تکنولوژی متفاوتش در تولید، از فوم‌های پلی استایرن جدا شده است. تکنولوژی تولید آن به این صورت است که از ماده پتروشیمی GPPS تشکیل شده است. ماده پتروشیمی GPPS دارای بافتی فشرده است و حفره‌ای ندارد. این ماده را به روش صنعتی و با فشار بالا تزریق می‌کنند تا فوم XPS تولید شود.

این فوم فشرده برای کارهایی که می‌تواند تبدیل به‌صرفه اقتصادی شود کاربرد فراوانی دارد؛ مانند نفوذ گرما و سرما و رطوبت، نفوذ انواع حشرات و جانوران موذی و … در ضمن این فوم ازلحاظ زلزله و آلودگی صوتی نیز مقاوم است. از این فو برای تولید تاتامی نیز استفاده می شود.

مزایای فوم فشرده XPS:

  • دارای ابعاد دقیق و چگالی یکنواخت در تمام قسمت‌های آن.
  • جلوگیری از نفوذ باکتری و دیگر موجودات ذره‌بینی.
  • استحکام بالا و استفاده از آن به‌عنوان دیوار.
  • حمل آسان و به عبارتی راحتی حمل‌ونقل.
  • مقاومت در مقابل نفوذ دما به‌طوری‌که در تابستان مانع نفوذ گرما و در زمستان مانع نفوذ سرما می‌شود.
  • مقاومت در مقابل رطوبت، آب، بخارآب. این فوم تنها سه درصد از مقاومتش در مقابل جریان آب از دست می‌رود.
  • استفاده در آیزوبرد. آیزوبردها نوعی پوشش نمای ساختمان هستند که دارای مواد اطفاء حریق می‌باشند. این پوشش‌ها در هنگام بروز آتش‌سوزی، از سرایت آتش و شعله‌ور شدن آن جلوگیری می‌کنند.
  • استفاده به‌عنوان سیلوهای مواد غذایی. به دلیل اینکه فوم فشرده XPS دارای هیچ‌گونه مواد مغذی و جذاب برای جانداران نمی‌باشد و قابل لانه گزینی نیست، هیچ جانداری به آن علاقه‌ای نشان نمی‌دهد؛ بنابراین مواد غذایی در مقابل جانداران مخرب در امان است.

فوم پلی استایرن فشرده یا Rigid:

این فوم نیز مانند فوم پلی استایرن است ولی ازلحاظ تکنولوژی با فوم‌های EPS و XPS متفاوت است. این فوم به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا دارای عایق‌بندی بالا، استحکام بالا، جذب آب پایین و قیمت پایین، ترجیح کارشناسان تولید است. ویژگی‌های آن همانند فوم EPS می‌باشد ولی کاربردهای آن کمی متفاوت است.

کاربرد فوم فشرده پلی استایرن:

  • عایق‌کاری گرما، سرما.
  • لایه میانی برای ساندویچ پانل.
  • عایق رطوبتی.
  • گچ‌بری پیش‌ساخته که بدون استفاده از میلگرد و رابیتس‌بندی استفاده می‌شود.
  • مورداستفاده در تولید قطعات پیش‌ساخته ساختمان.

استفاده در سقف سوله‌ها به دلیل عایق بودن و کند سوزی‌شان به‌جای پشم‌شیشه.

ایمنی کودک در مهدکودک

ایمنی کودک در مهدکودک

کودکان با ارزش ترین دارای هر پدر و مادری هستند و محافظت و نگه داری از آن ها مساله ای است که همواره مورد توجه والدین قرار می گیرد. امروزه مهدکودک ها به عنوان مکانی برای بازی و آموزش کودکان، نقش بسیار مهمی را در زندگی آن ها ایفا می کنند و رعایت ایمنی کودک در مهد کودک، یکی از مهم ترین و ضروری ترین مولفه هایی است که باید به آن توجه شود. استفاده از کفپوش مخصوص مهدکودک، استفاده از تاتامی مخصوص زمین های بازی و ایمن سازی دیواره های مهدکودک باعث می شود تا کودکان به هنگام بازی و سرگرمی از امنیت بیشتری برخوردار بوده و کم ترین آسیب جسمی را متحمل شوند. کفپوش تاتامی نوین فوم مورد استفاده مهدکودک و خانه های بازی سراسر کشور میباشد.

استفاده از کفپوش فومی به عنوان یکی ار اصلی ترین تجهیزات مهد کودک موجب افزایش ایمنی کودک در مهدکودک می شود. این امر آسیب های جسمانی احتمالی را به حداقل می رساند. همان طور که می دانید کودکان در سنین پایین بسیار پر جنب و جوش و پر تحرک هستند و در عین حال از مهارت های حرکتی کافی برخوردار نمی باشند و بعضا تعادل خود را به هنگام دویدن و راه رفتن از دست می دهند. انواع کفپوش مهدکودک بسیار انعطاف پذیر هستند و به خاطر تراکم بالایی که دارند از ضربه پذیری بالایی برخوردار می باشند. کودکان به راحتی می توانند بر روی آن ها تحرک و جنب و جوش داشته و در صورت افتادن نیز، کم ترین آسیب را متحمل شوند و هیچ دردی را در ناحیه ی دست و پا احساس نکنند.

ایمنی کودک

 

استفاده از دیوارپوش مهدکودک و افزایش ایمنی کودک

کودکان در عین حال که بسیار پر جنب و جوش هستند، بعضا غیر قابل پیش بینی نیز می باشند و هر لحظه ممکن است که به خود و یا دیگران، لطمه وارد کنند. استفاده از دیوارپوش مهدکودک باعث می شود تا ایمنی کودک در مهدکودک به حداکثر برسد و تمام محیط اطراف کودک، به بهترین و ایمن ترین شکل ممکن تحت پوشش قرار داده شود. این دیوارپوش طرحدار نوین فوم علاوه بر ایمن سازی طرحهایی بسیار جذاب و شائ مناسب روحیه کودکان دارد.

 

امروزه والدین ایمنی کودکانشان را بسیار مورد توجه قرار می دهند. ازاینرو همواره مهدکودک هایی را برای فرزند خود بر می گزینند که امنیت و سلامت آن ها را تا حد زیادی تضمین نماید. جهت مشاوره برای تجهیز مهدکودک ، خرید کفپوش مهدکودک ، تاتامی خانه بازی و تجهیزات ایمنی کودک همین امروز با شماره های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید. خدمت به شماافتخار تیم ماست.

نصب کفپوش تاتامی

چگونگی نصب کفپوش های فومی تاتامی

کفپوش تاتامی نرم، ضربه­ گیر و برای بازی یا تمرین بسیار عالی هستند. امروز می­توانید نحوۀ نصب تاتامی­ ها را در ۴ مرحله یاد بگیرید و از کفپوش اسفنجی خود لذت ببرید.

تاتامی­ های اسفنجی EVA یک گزینۀ عالی و مقرون به صرفه برای یک مکان بازی نرم و بی­خطر و یا ایجاد یک باشگاه خانگی هستند. از این تاتامی­ ها اغلب در مهد کودک­ ها، پیش ­دبستان­ها و باشگاه­های ورزشی استفاده می­شود. ولی این بدان معنا نیست که نمی­توان در خانه نیز از آنها استفاده کرد و لذت برد. این کاشی­های اسفنجی برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که ناهنجاری دارند می­تواند امنیت را به ارمغان آورد، فضا را شادتر نماید و اتاق دلنشینی برای بچه­ ها ایجاد نمایند.     نصب کفپوش تاتامی

هر وقت چیزی مانند کفپوش از اینترنت سفارش داده ­ایم، نگرانی عمدۀ ما ممکن است نصب آن بوده باشد. آیا تا بحال شده که ساعت­ها برای خرید مبلمان از فروشگاه صرف نمایید؟ بله برای ما هم پیش آمده است. اما با کاشی­های فومی اسفنجی کودک دیگر نیازی به این نوع مبلمان نیست. نصب آنها چند دقیقه بیشتر طول نمی­کشد و کار بسیار راحتی می­باشد و حتی با نوک پا نیز می­توان کار نصب را انجام داد. اگر هنوز از بابت نصب این کاشی­ها نگرانی دارید، ما یک فایل ویدیویی تهیه کرده­ایم که مراحل نصب را مرحله به مرحله می­توانید دنبال نمایید.

اقلام مورد نیاز برای نصب کفپوش تاتامی

  • چاقو
  • گونیا
  • متر
  • چسب ( در صورت نیاز به چسباندن کفپوش ها به کف )                                                                                                                                                                                                                                                                                                           برای نصب کفپوش تاتامی باید:

قطعات لبه­ای را حذف نمایید تا پازل ها دقیقا مثل هم در آیند.

وقتی به دیوار یا یک مانع رسیدید، فضا را اندازه بگیرید و به همان اندازه کاشی را برش بزنید. در جای که مد نظر است، لبۀ بیرونی کاشی را قرار دهید.

حالا می­توانید روی آن بالا و پایین بپرید و از آن لذت ببرید.

ضرورت استفاده از کفپوش در خانه بازی

ضرورت استفاده از کفپوش در خانه بازی

خانه ی بازی جایی است که روزانه کودکان بسیاری در پر جنب و جوش ترین دوره ی سنی خود به آن جا آمده و به بازی و سرگرمی در آن محیط مشغول می شوند. طبیعی است که وجود تعداد زیادی کودک در کنار هم و همچنین جنب و جوش و دویدن آن ها به این طرف و آن طرف، خطراتی را نیز با خود به همراه می آورد. استفاده از کفپوش خانه بازی باعث می شود تا کودکان در بستری امن و ضربه پذیر به بازی و سرگرمی بپردارند و در صورت برخورد با یکدیگر و یا افتادن بر روی زمین، کم ترین آسیب جسمی را متحمل شوند.

آشنایی با انواع کفپوش خانه بازی

کفپوش تاتامی که در واقع کفپوشی فومی- لاستیکی است، بهترین گزیینه ایمن سازی در تجهیزات مهد کودک می باشد. این تاتامی ها در ابعاد و اندازه های متنوع و همچنین ضخامت های مختلفی تولید می شوند و دارای رنگ های بسیار شاداب و سرزنده ای می باشند. جالب است بدانید که شرکت نیک فوم موفق به تولید طرح ها و رنگ های خاصی از تاتامی شده است که مخصوص استفاده در مهدکودک ها و خانه های بازی می باشند و محیطی شاد، خلاق و آموزنده را برای کودکان به وجود می آورند. بنابراین با استفاده از انواع تاتامی ها به عنوان کفپوش خانه ی بازی می توان، ضمن ایمن سازی محیط بازی کودکان، کیفیت بصری فضا را نیز، ارتقای بسیار بخشید.  کفپوش خانه بازی تاتامی

مزایای استفاده از کفپوش خانه بازی

یکی از مهم ترین ویژگی های کفپوش خانه بازی، مقاومت و ضربه پذیری آن ها است. بدین ترتیب ایمنی کودکان در بالاترین سطح ممکن تامین می گردد و اعتماد والدین به بهترین شکل ممکن جلب می شود. این کفپوش ها بسیار سالم و بهداشتی هستند و در اثر برخورد با پوست بدن کودکان، هیچ مشکلی را برای آن ها به وجود نمی آورند. تاتامی های مخصوص استفاده در خانه های بازی به راحتی تمیز می شوند و کاملا قابل شست و شو با آب و مواد شوینده می باشند. از دیگر مزایای استفاده از کفپوش های خانه ی بازی، برخورداری از کفپوشی ماندگار با طول عمر بالا می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث می شوند تا استفاده از کفپوش در خانه ی کودک، امری رایج و متداول گردد و به امری ضروری در راه اندازی مهدکودک ها و خانه ی بازی ها تبدیل گردد.

با خرید از شرکت نوین فوم می توانید، تمامی محصولات مورد نیاز خود را به قیمت عمده فروشی ها خریداری نمایید . برای تجهیز مهدکودک با کم ترین هزینه، به بالاترین کیفیت ممکن در بازار داخلی با ما تماس بگیرید.

آشنایی با کفپوش اتاق کودک و مزایای استفاده از آن

کفپوش اتاق کودک از محصولات تولیدی نوین فوم می باشد.  اتاق کودک، از جمله اماکنی است که فرزند هر خانواده بیشتری زمان خود را در آن سپری می کند . طراحی و چیدمان آن باید به گونه ای باشد که امنیت و سلامت کودک، در بالاترین حد ممکن برآورده شود. استفاده از کفپوش اتاق کودک که از جنس فوم نرم و تاتامی است و در طرح ها و رنگ های بسیار شاد و متنوع تولید می شود باعث می گردد، تا اتاق کودک شما به محیطی امن و راحت برای بازی و سرگرمی او تبدیل شده .  این امر تاثیر مثبتی را بر روحیه و خلق و خوی او بر جای گذارد.

ویژگی های کفپوش اتاق کودک   کفپوش اتاق کودک طرحدار

همان طور که اشاره کردیم، کفپوش اتاق کودک مانند کفپوش مهدکودک از جنس فوم نرم و تاتامی می باشد. این فومها کاملا بهداشتی بوده و برای تماس با پوست بدن کودکان مناسب است. این کفپوش ها بستری امن و راحت را، برای نشستن، ایستادن، دویدن، بازی کردن و جنب و جوش داشتن کودکان در هر سنی فراهم می نمایند . به همین دلیل هرگونه آسیب احتمالی در اثر افتادن کودکان بر روی زمین  به حداقل می رسد.

انواع کفپوش اتاق کودک که توسط شرکت نوین فوم طراحی و تولید می شوند، قابل شست و شو بوده و والدین به صورت منظم می توانند این کفپوش ها را با آب و مواد شوینده شست و شو نمایند تا محیط بازی و استراحت فرزندانشان کاملا بهداشتی و سالم بماند. همچنین تنوع طرح و رنگ این کفپوش ها به افراد کمک می کند تا آن ها را با توجه به دکوراسیون اتاق کودکشان انتخاب نموده و فضایی زیبا، پویا و سرزنده را برای آنان به وجود آورند.

مزایای استفاده از کفپوش اتاق کودک نوین فوم

یکی از بزرگ ترین مزایای کفپوش های اتاق کودک نوین فوم، طراحی و ساخت آن ها در ابعاد و اندازه ها و همچنین ضخامت های مختلف می باشد. بدین ترتیب افراد با توجه به مساحت اتاق مورد نظرشان می توانند، از کفپوش های مناسب برای آن فضا بهره جسته و تمام کف اتاق را با این کف پوش های نرم و زیبا بپوشانند. لازم به ذکر است که کاربرد  انواع کفپوش اتاق کودک نوین فوم، تنها به اتاق خواب کودکان محدود نمی شود. این کفپوش ها در بسیاری از مهد کودک ها، خانه های بازی و موسسات آموزشی مخصوص کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرند و امنیت و راحتی بسیاری را برای کودکان به ارمغان می آورند.

این کفپوش ها از قیمت های مناسبی در مقایسه با کیفیتشان برخوردارند و افراد و موسسات به راحتی می توانند هر تعداد از این کفپوش ها را که می خواهند، به قیمت عمده خریداری نمایند. جهت سفارش با شماره های تماس وبسایت تماس حاصل فرمایید.

موارد استفاده کفپوش گرانولی

موارد استفاده کفپوش گرانولی

آشنایی با کفپوش لاستیکی و موارد استفاده از آن

کفپوش لاستیکی یا کفپوش گرانولی ، گونه ای دیگر از کفپوش های ضربه گیر و انعطاف پذیر می باشد که در اماکن عمومی و اماکنی که دارای تردد بیشتری هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. موارد استفاده کفپوش گرانولی بسیاز زیاد و متنوع است. کفپوش های گرانولی لاستیکی، از پودر لاستیک، گرانول لاستیک و گرانول تایر که مواد بسیار مقاوم و با دوام هستند، ساخته شده اند و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند. شاید برای برخی افراد این سوال به وجود آید که تفاوت کفپوش لاستیکی وکفپوش تاتامی در چیست و کاربرد هر یک در چه مکان هایی بیشتر است، که در ادامه به شرح تفاوت های این دو کفپوش وموارد استفاده از هر یک، خواهیم پرداخت.

مقایسه ی کفپوش لاستیکی و کفپوش تاتامیکفپوش تاتامی استاندارد

اگرچه این کفپوش ها در ابعاد و اندازه های مشابه تولید می شوند اما، استفاده از متریال منحصر به فرد، چسب های آلمانی و فرمولاسیون ویژه، وهمچنین به کارگیری دستگاه های پیشرفته در ساخت کفپوش های لاستیکی باعث شده است، تا این محصولات با تراکم بسیار بالا تولید شوند. همچنین  از استحکامی مثال زدنی بهره مند گردند. همین ویژگی باعث شده است تا از کفپوش لاستیکی در فضاهای عمومی و فضاهایی پر تردد تر استفاده نمایند.

همچنین استفاده از این کفپوش ها، در کارگاه ها و محیط های صنعتی نیز رایج و متداول است و در جاهایی که کفپوش های تاتامی ممکن است آسیب بسیار ببینند و به زودی نابود شوند، این کفپوش های لاستیکی دوام آورده و تا مدت ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته کفپوش تاتامی هم مصارف کاملا منحصر به فرد خود را برای ورزش های رزمی ، مهدکودک و کفپوش خانه بازی دارا می باشد. ضمنا قیمت تاتامی بسیار مناسب تر از کفپوش پرانولی می باشد.

انواع و موارد استفاده کفپوش گرانولی لاستیکی

کفپوش لاستیکی

کفپوش های لاستیکی، در دونوع کف صاف و شانه تخم مرغی، تولید می شوند . هر یک قیمت خاص خود را دارند. مدل های کف صاف دارای ضخامت کمتر بوده و در اماکن ورزشی و و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.  مدل های شانه تخم مرغی به دلیل داشتن صخامت بسیار زیاد و مقاومت بالا، در اماکن عمومیِ پر تردد، همچون پارک ها و محیط های خشن تر همچون اماکن صنعتی و کارگاه ها استفاده می شوند.

شرکت نوین فوم که به تولید عمده ی کفپوش گرانولی و تاتامی می پردازد، انواع کفپوش های لاستیکی در رنگ ها و ضخامت های مختلف را، به قیمت عمده، به مشتریان عرضه می نماید . ما امکان خرید این کفپوش ها را، برای افراد و موسسات آسان تر می کنیم.

اگر شما نیز به دنبال کفپوش مناسبی برای پارک ها و محیط های بازی کودکان، انبارها، سالن ها ورزشی و باشگاه های بدنسازی، کارگاه ها و اماکن صنعتی، زمین اطراف استخر، محیط داخلی فروشگاه ها و کفپوشی لرزه گیر برای استفاده در زیر دستگاه ها لرزش دار و صدادار هستید، کفپوش گرانولی و یا همان کفپوش لاستیکی، گزینه ای ایده آل برای شما می باشد که با کم ترین قیمت ممکن، در فروشگاه اینترنتی نوین فوم، عرضه می شود.

فروشگاه کفپوش نوین فوم، این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است، تا کفپوش مورد نظر خود را، در ابعاد و اندازه های گوناگون و درهر تعدادی که مد نظرشان است، به صورت اینترنتی و تنها با یک کلیک خریداری نمایند. و با پرداخت حداقل هزینه ی ممکن برای خرید کفپوشی ایده آل، صاحب محصولی مرغوب  با کیفیت شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید و موارد استفاده کفپوش گرانولی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.